Jawapan Mintak "KAKI"

.Kali ni saja nak buat Jawapan yang bakal dapat "KAKI" dari rakan anda.

Q - Question
A - Answer

Q : Agak² kau , da berapa BULAN kau buat blog neh?
A : Satu BULAN ja , sebab dari aku kecik sampai la besar aku tengok BULAN ada satu ja kat langit uh .

Q : Semalam kau tengok BOLA tak?
A : Tak , sebab rumah aku tak ada BOLA . Kau ne pun mesti gila kan . Tengok BOLA bulat ja buat apa ?

Q : Kau dah ambil LESEN kereta?
A : Bayar pun tak lagi mana boleh ambil . Bodo la kau neh . Mana ada tempat boleh ambil LESEN macam tu ja

Q : Kau pernah kena demam CAMPAK tak?
A : Selama aku hidup ni , aku demam banyak kali dah . Tapi tak pernah pulak aku ter"CAMPAK". Kau neh pelik ar . Haha

Q : Aku bagi teka-teki kau jawab eh . 5 x 5 berapa?
A : Hahahaha bodo la kau . Sebenarnya kau tak taw kira² kan? Guna la calculator . Hahaha .

Q : Ok semua . Cikgu nak tanya kamu semua soalan . Perak Man dijumpai dimana?
A : Mesti la kat Perak cikgu . Takan dekat Pahang or Perlis pulak . Dah nama pun Perak Man .

Q : Ok Murid² . Cikgu nak bagi soalan ne . Pada tahun berapakah British menjajah negara kita?
A : Cikgu taw ka? Kami tak taw sebab kami tak lahir lagi . Ntah² cikgu pon tak lahir lagi . Pe la .

Q : Berapa NOMBOR handphone kau?
A : Ade 10 .

Q : Kali ni aku tanya betul² neh . Kau jangan main² plak . Berapa NOMBOR rumah kau?
A : Errr . Ne soalan ke? Nak kena jawab ke? Nanti silap jawab ko marah aku .

Q : Kau penah makan KAKI tak? (marah)
A : Tak penah lagi . Kau penah ea? Bodo la kau makan KAKI buat apa . Hahahaha

Q : Wyeh . BALAK dia hensem tak?
A : Laaa dia couple dengan kayu BALAK ka?Mati² aku ingat dengan Loman tu . Gila la dia tu . Dapat laki hensem pun couple dengan kayu BALAK . Patut masuk Hospital gila dia tu .


.Kalau ada orang macam ni patut bagi ne ja.
.Mesti puas hati punya lah.
.Anda Like , Saya Suka.




No comments:

Post a Comment